Soitto
Onko jotain muuta paikkaa, mihin voi soittaa? Mä en mihinkään Kehitysvammaliittoon soita, koska en ole kehitysvammainen.
Vastaus
Hei
Kuka on auttanut sinua aikaisemmin vaikeissa tilanteissa? Voisitko jutella hänen kanssaan?
Saat apua myös Mieli ry:stä.
Voit keskustella Mieli ry:n chatissa kirjoittamalla. Tai voit varata ajan etävastaanotolle.
Molemmat ovat maksuttomia. Ja molemmissa voi keskustella nimettömästi.
Pääset chattiin ja etävastaanoton ajanvaraukseen Mieli ry:n sivuilta.
Lue lisää Mieli ry:n chateista (mieli.fi)
Lue lisää Mieli ry:n etävastaanotosta (mieli.fi)