Kesätyö ja ammattikoulu

Hei

Miksiköhän aina kun yritän pyrkiä johonkin töihin, esimerkiksi kesätöihin tai ammattikouluun, niin minulle sanotaan ei. Mutta miksi he sitten hakevat työntekijöitä, kun vastaus on aina ei.

Vastaus

Hei

Voisitko suunnitella opintoihin tai kesätöihin hakua yhdessä jonkun kanssa?

Voisit miettiä esimerkiksi seuraavia kysymyksiä:

  • Millaiset asiat sinua kiinnostavat?
  • Mitä olet opiskellut aikaisemmin?
  • Millaisia taitoja ja vahvuuksia sinulla on?
  • Keiltä saat tukea elämässäsi?
  • Millaista tukea tarvitset opintoihin tai työntekoon?
  • Mistä saisit tukea opintoihin tai töihin?

Tsemppiä!