Poikaystävä

Mun poikaystä on pyytänyt, että antaisin vara-avaimeni sille.

Eihän ole pakko, jos ei halua?

Se poikaystävä tilas vara-avaimen tänne asuntoon. Tekeekö se väärin, kun se teki sen ilman mun lupaa?

Me asutaan eri osoitteessa.

Vastaus

Hei

Hyvä kun kysyit.

Sinä päätät itse sinun omasta kodista ja avaimesta. Sinun ei tarvitse antaa vara-avainta poikaystävällesi, jos et halua.

Poikaystäväsi teki väärin, kun tilasi vara-avaimen sinun asuntoosi ilman sinun lupaasi.

Oletko jutellut asiasta poikaystäväsi kanssa?

Onko sinulla myös joku muu luotettava ihminen, jonka kanssa voit jutella asiasta lisää?