Kysymykset ja vastaaminen

Miksi mun kirjoituksia ei julkaista?

Vastaus

Hei

Jokainen kysymys on tärkeä, mutta valitettavasti en pysty vastaamaan aivan kaikkiin kysymyksiin.

Joskus kysymykseen vastaaminen voi myös kestää joitain päiviä. Pyydän usein vastaamiseen apua Kehitysvammaliiton työntekijöiltä.

Joskus saan kysymyksiä, jotka ovat loukkaavia minua tai muita kohtaan. Sellaisiin kysymyksiin en vastaa.

Saan myös paljon kysymyksiä, joihin olen vastannut vähän aikaisemmin. Silloin en välttämättä vastaa uudestaan.

Aiempia vastauksiani voi lukea kysymysarkistosta.

Kiitos kaikilla kysymyksistä!