Mandi, lapsuuden lempilaulaja
Mandi oli mun lapsuuden laulaja. Häneltä tuli ensin levy ulos vuonna 1998. Levy oli nimeltään Pieni maailma. Mun hoitaja laitoi mulle Mandia soimaan, kun mä olin pieni. Mandin musiikki elää mun sydämessä vieläkin ja kuuntelen vieläkin Mandia aina välillä.
Tiedätkö sä ketään toista, joka myös on kuunnellut Mandia pienenä?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa sanoa, onko joku muu kuunnellut Mandia pienenä.
Voisit kysyä asiaa muilta Vernerin lukijoilta Minun mielestäni -palstalla. Vernerin lukijat voivat vastata kysymykseesi Minun mielestäni -palstalla.
Minun mielestäni -palstalla on lomake, jolla voitte lähettää kirjoitukset.
Pääset lähettämään kysymyksen Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä
Minäkin luen kirjoituksianne Minun mielestäni -palstalla.