Olet tässä:
 

Saksan opiskelu

Mä haluan opiskella saksaa. Missä mä voin opiskella?

Vastaus

Hei

Onko sinulla kavereita tai tuttuja, jotka haluavat myös opiskella saksaa? Voisitteko opiskella yhdessä? Kuka voisi opettaa teitä?

Saksaa voi opiskella myös kansalaisopistoissa.

Kansalaisopisto on koulu, jossa on erilaisia kursseja.

Kansalaisopiston kurssilla voit aloittaa esimerkiksi uuden harrastuksen ja oppia uusia asioita.

Kaikki voivat opiskella kansalaisopistossa. Voit osallistua kurssille yksin tai vaikkapa ystävän tai sukulaisen kanssa.

Kansalaisopistot-sivustolla on lisää tietoa kansalaisopistoista.

Pääset selkokieliselle Kansalaisopistot-sivulle tästä linkistä (kansalaisopistot.fi)