Ahdistelua
Asuinpaikassani eräs miesasukas ehdottelee seksin harrastamista minulle. Olen sanonut ei hänelle, mutta hän vain jatkaa. En rohkene puhua tästä ohjaajille.
Vastaus
Hei
Hyvä että olet sanonut ei. Toisen asukkaan pitäisi kunnioittaa tätä ja lopettaa ehdottelu.
Kerro ihmeessä asiasta ohjaajille. Sinun ei tarvitse hävetä asiaa. Et ole tehnyt mitään väärää.
Onko sinulla ohjaajien lisäksi joku muu luotettava aikuinen, jonka kanssa voisit jutella asiasta?
Tsemppiä!