Leijonapariskunta

Hei

Minun tietääkseni siellä Korkeasaaressa on ollut leijonapariskunta. Onko asia totta, niinkuin piirrettyissäkin?

Vastaus

Hei

Olet ihan oikeassa. Korkeasaaressa on ollut leijonapariskunta. Pariskunta sai pentujakin.

Valitettavasti urosleijona jouduttiin lopettamaan vuonna 2018. Se oli jo 16 vuotta vanha ja sillä oli vanhuuden vaivoja.

Nyt Korkeasaareen odotetaan uutta urosleijonaa.