Koirapeli
Pelaan Nintendogs-peliä, vaikka olen aikuinen. Siinä ostetaan koiranpentuja ja hoidetaan niitä. Niitä ruokitaan ja käydään lenkillä ja silitetään ja opetetaan temppuja ja sellaista.
Jotkut asukkaat ja sukulaiset on sitä mieltä, että se on lapsellista ja ärsyttävää ja ikivanha, nolo peli.
Minusta on kivaa ja tärkeää hoitaa leikkilemmikkejäni, kun en voi saada oikeaa koiraa.
Rakastan koiriani!
Onko sinusta hyvä juttu, jos hoidan koiriani tunnin joka aamu, kun eikö se myös opeta vähän vastuuta ja auta päivärytmiä, kun on syy nousta sängystä? Onko leikkilemmikit nolo lasten juttu? Miten muuten yhteisössä asuvat allergiset aikuiset voisivat pitää omia lemmikkejä?
Minusta ainoa ratkaisu on hoitaa Nintendogs-koiria ja halata pehmoleluja! Kun jotain hoivattavaa ihmisellä kyllä pitää olla.
Vastaus
Hei
Vastasitkin jo itse kysymyksiisi ja olen kanssasi ihan samaa mieltä.
Minusta on hieno juttu, että olet löytänyt tavan hoivata ja hoitaa.
Tärkeintä tosiaan on, että pelaaminen on sinusta kivaa ja tärkeää, kuten itse kirjoitit.
Minusta Nintendogs-peli ei ole nolo lasten juttu. Peli on todella arvostettu!
Monet aikuiset pelaavat pelejä, joissa hoidetaan vaikkapa eläimiä tai puutarhaa.
Pelit, leikit ja pehmot ovat minusta ihania asioita ja ne kuuluvat myös aikuisten elämään.