Hyväksyminen sellaisena kuin on

Miksi minua ei hyväksytä sellaisena kuin minä olen?

Jos kerran ihminen pitää hyväksyä sellaisena kuin hän on, niin miksi ihmiset eivät hyväksy sitä, että minä olen ilkeä ihminen?

Vastaus

Hei

Ihminen pitää hyväksyä sellaisena kuin hän on, mutta kaikkia ihmisen tekoja ei pidä hyväksyä.

Esimerkiksi toisen ihmisen loukkaaminen on väärin. Sitä ei pidä hyväksyä.

Miksi sinä olet ilkeä ihminen? Onko sinulla paha olla? Kenen kanssa voisit jutella asiasta?

Millaiset asiat tuottavat sinulle hyvää oloa tai iloa? Mitä tykkäät tehdä? Tarkoitan asioita, jotka eivät loukkaa muita.

Kevät on tulossa. Tykkäätkö olla ulkona luonnossa?

Pidätkö valokuvaamisesta? Haluaisitko kuvata kevättä? Voit lähettää kuvia julkaistavaksi Verneriin.

Kirjoitat hyvin. Haluaisitko kirjoittaa runoja tai tarinoita Verneriin?

Lue mitä kaikkea voit tehdä Vernerissä