Pikkujoulut
Kohta varmaan on jo ensimmäiset pikkujoulut? Vai mitäs tuumii Kerttu?
Vastaus:
Kyllä vain, pian alkaa pikkujoulujen aika. Jotkut ihmiset järjestävät pikkujouluja jo lokakuussa.
Osallistutko sinä tänä vuonna pikkujouluihin?
Kohta varmaan on jo ensimmäiset pikkujoulut? Vai mitäs tuumii Kerttu?
Vastaus:
Kyllä vain, pian alkaa pikkujoulujen aika. Jotkut ihmiset järjestävät pikkujouluja jo lokakuussa.
Osallistutko sinä tänä vuonna pikkujouluihin?