Sorsittuna

Mitä pitäisi tehdä, kun minua joka päivä nimitellään asuinpaikassani?

Hermoni ovat tosi kireänä sen takia.

Vastaus

Hei

Onpa kurjaa, että sinua nimitellään.

Oletan, että olet jo pyytänyt ohjaajilta apua. Ja olet varmaan pyytänyt nimittelijää lopettamaan.

Jos näistä ei ole ollut apua, voisit kokeilla jotain muuta.

Entä jos yrittäisit olla välittämättä nimittelystä?

Luultavasti nimittelyn tarkoitus on ärsyttää sinua. Jos et ärsyynny nimittelystä, nimittelijän ei kannata jatkaa.

Toivottavasti tämä toimii, tsemppiä!