Olet tässä:
 

Ehdotus soittimista Vernerin sivuille

Moi Kerttu

Voitaisiinko Vernerin sivuilla esitellä erilaisia soittimia?

Tällä hetkellä musiikki-osassa esitellään vain Kemut ja Pertti Kurikan nimipäivät. Jos siellä esiteltäisiin näiden lisäksi erilaisia soittimia, niin musiikki-osasta tulisi paljon mielenkiintoisempi.

Vaikka Vernerin sivuilla esiteltäisiin vain 3 tai 4 eri soitinta, niin siinä olisi mielenkiintoista lukemista pitkäksi aikaa.

Soittimista on muutenkin vaikeaa löytää kunnollista tietoa selkokielellä.

Voisitteko ainakin miettiä tätä ehdotusta?

Vastaus

Moi

Ja kiitos tosi hyvästä ehdotuksesta!

Vernerin selkosivujen toimittamiseen voidaan käyttää tietty määrä aikaa. Valitettavasti tuo aika ei riitä kaikkeen, mitä haluaisimme teille ja teidän kanssanne tehdä.

Esimerkiksi juuri nyt aika ei riitä esittelyjen tekemiseen soittimista, vaikka haluaisimme niitä tehdä.

Olemme päättäneet, että käytämme ajasta suurimman osan yhdessä tekemiseen teidän kanssanne:

  • Vastaamme teidän kysymyksiinne.
  • Julkaisemme teidän kirjeenvaihtoilmoituksia.
  • Julkaisemme teidän blogeja, mielipiteitä, kuvia ja runoja.
  • Teemme yhdessä kanssanne Instagramin livelähetyksiä.
  • Julkaisemme teidän kokemuksia ja vinkkejä teille tärkeistä asioista.

Meistä olisi kiva perustaa selkosivuille vaikkapa blogi musiikista ja soittimista.

Jos olet kiinnostunut perustamaan blogin musiikista, lähetä meille sähköpostia: verneri(at)kvl.fi

Pidämme ehdotuksen soittimien esittelystä myös mielessä. Yritämme toteuttaa sen tavalla tai toisella mahdollisimman pian.

Ehkä pidämme joskus vaikkapa Instagramin livelähetyksen soittimista.