Kohtapuoleen marraskuu
Syys-loka-marras, sittenpä joulukuu ja uusivuosi 2021, eiks juu.
Ja syysmaisemat on nyt parhaimmillaan, kun vertaa talven valkosiin maisemiin.
Vai mitä Kerttu?
Vastaus
Juuri näin. Olemme jo vuoden loppupuolella.
Minäkin pidän syksyisistä maisemista. Mutta pidän myös talven lumisista maisemista.
Toivon kovasti, että talvella saadaan lunta. Harmaista ja lumettomista maisemista en pidä.
Mikä on sinun lempivuodenaikasi?