Olet tässä:
 

Kehitysvammaisten kunnioitus

Hei

Miksi minun asuntolani ohjaajat eivät kunnioita lainkaan kehitysvammaisia ihmisiä, vaikka he väittävät kunnioittavansa?

Vastaus

Sinun kannattaa jutella asiasta ohjaajien kanssa.

Kerro heille, miltä sinusta tuntuu.

Perustele myös tunteesi:

Mikä saa sinut ajattelemaan, etteivät he kunnioita kehitysvammaisia ihmisiä?

Mitä toivot ohjaajilta? Miten toivot heidän osoittavan kunnioitusta?

Entä mitä ohjaajat toivovat sinulta? Kunnioitatko sinä ohjaajia?

Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.