Syys on nyt

Syys on nyt ja värikkäät on maisemat. On ollut hyvät kävelykelit, pieni sadekin vaan piristää, silmiään kun vaan siristää.

Vai mitä, Kerttu?

Vastaus

Syksy on kyllä ollut kaunis. On ollut paljon aurinkoisia päiviä. Ruskan värit ovat upeita.

Minäkin tykkään kävellä. Eikä pieni sade tosiaan haittaa.

Syksyllä kävellessä on mukava katsella värikkäitä maisemia.

Mukavaa syksyä kaikille!