Huumori

Hei

Miksiköhän minun asuntolani ohjaajat eivät ymmärrä niiden tubettajien huumoria lainkaan, vaan haukkuu niitä tubettajia?

Ja pitävät itseään parempina kuin jotain tubettajia, samoin asukkaat. Ja sitten he sanovat minulle niistä tubettajista kaikenlaista, joka ei pidä paikkaansa.

Vastaus

Hei

Eri ihmisillä on tosiaan erilainen huumorintaju. Ja ihmiset tykkäävät erilaisista asioista.

On hienoa, että tiedät itse, mistä tykkäät.

Onko asuntolassasi ketään, jota kiinnostaa samanlaiset asiat?

Kannattaako sellaisten ihmisten mielipiteestä edes välittää, jotka haukkuvat?

Juttele tubettajista ennemmin sellaisten ihmisten kanssa, jotka itsekin seuraavat tubettajia.

Muista myös kysellä muilta, mikä heitä kiinnostaa? Mitä tubettajia muut seuraavat? Millaisia videoita muut tykkäävät katsella?

Tsemppiä!