Olet tässä:
 

Koronavirus ja rajoituksien purkaminen

Taidettiin tästä koronasta sittenkin selvitä, kun jo rajoituksia puretaan ja saa matkustellakin.

Itsekin matkustan Ahvenanmaalle ensi viikolla.

Nyt on kesä ja voi olla vaikka mekko päällä ulkona ja voi matkustella, kunhan pitää turvavälit ja pesee käsiä.

Hyvää kesää toivoo lievästi kehitysvammainen neiti, joka on tyytyväinen elämäänsä tällä hetkellä.

Vastaus

Mukava kuulla, että olet tyytyväinen elämääsi.

Koronatilanne on tosiaan hyvin hallinnassa. Sen takia monia rajoituksia on poistettu.

Esimerkiksi ravintolat ja kahvilat aukesivat tänään. Samoin moni liikuntapaikka aukesi.

Kotimaassa saa matkustella. Mutta ulkomaille matkustamista ei suositella.

Vaikka koronatilanne on hyvä, pitää ohjeita yhä noudattaa. Pidetään toisiin ihmisiin 2 metrin etäisyys ja huolehditaan puhtaudesta.

Voit lukea lisää rajoituksien muuttumisesta Vernerin Ajankohtaista-sivulta

Koronaan liittyviä ohjeita on Vernerin Koronavirus-sivulla

Samoin hyvää kesää sinulle ja kaikille muillekin!