Kysymys väreistä
Miksi jotkut väittävät, että pinkki on tyttöjen väri ja sininen poikien väri? Minusta se on erikoista.
Minä olen nainen ja inhoan pinkkiä. Sen sijaan tykkään sinisestä. Onko siinä jotakin väärää?
Vastaus
Väreihin liittyy erilaisia tapoja, kuten esimerkiksi nuo tyttöjen ja poikien värit. Tällaisista tavoista ei kuitenkaan tarvitse välittää.
Jokainen saa tykätä juuri niistä väreistä mistä tykkää.
Minäkin tykkään sinisestä. Eikä siinä ole mitään väärää.