Olet tässä:
 

Miten kirjoja tehdään?

Haluaisin kirjoittaa kirjan. Miten kirjaa tehdään mobiililaitteilla?Miten oman kirjan voi tehdä tabletilla?

Vastaus

Kirjan kirjoittaminen on hyvä idea!

Tunnetko jo Papurin? Papuri on työkalu, jolla voi tehdä verkkokirjoja. Kirjoissa voi käyttää tekstiä, kuvaa, videota ja äänitiedostoja.

Pääset Papun sivuille tästä linkistä (papuri.net)

Opike on julkaissut selkokielisen kirjan Videoi ja kirjoita iPadillä. Kirjassa on esimerkiksi ohjeet kirjan tekemiseen Ipadillä.

Voit lainata kirjan kirjastosta. Juuri nyt kirjastot on suljettu koronaviruksen takia. Mutta kunhan kirjastot taas aukeavat, kannattaa hakea kirja lainaan.

Voit myös tilata kirjan Opikesta. Se maksaa 29 euroa.

Pääset Opiken sivuille tästä linkistä (opike.fi)

Tsemppiä kirjoittamiseen!