Paniikkihäiriö
Voisitteko kertoa, miten voi ehkäistä että paniikkia ei tulisi?
Minulla itselläni on tullut kotona aika hurjia paniikkikohtauksia. Ja on tullut paniikkia mulle omassa toiminnassa yhteiskokouksessa. Yksi kommentoi minulle silleen, että mulle tuli itkut ja paniikki ja jouduin siirtymään pois.
Mulla on paljon asioita ja sen takia käyn terapiassa.
Vastaus
Ikävä kuulla, että saat paniikkikohtauksia.
On hyvä, että käyt terapiassa. Se on hyvä apu paniikkikohtauksiin. Olethan puhunut kohtauksista terapeutille?
Paniikkikohtauksiin voi pyytää apua myös lääkäriltä. Voit varata ajan lääkärille omasta terveyskeskuksesta.
Tsemppiä!