Miksi monet eivät puhu minulle?
Monet ihmiset eivät koskaan puhu minulle ja ovat kuin minua ei olisi olemassa. Vaikka yritän itse puhua heille, niin he eivät vastaa tai puhu minulle, kävelevät vain pois. Olen alkanut pelkäämään, että minulla on harhoja ja että näen ihmisiä, joita ei ole olemassa. Mutta kyllä muutkin ihmiset näkevät heidät ja puhuvat heidän kanssaan, heille nuo ihmiset puhuvat mutta eivät minulle.
Vastaus
Mieti seuraavia kysymyksiä. Missä tilanteessa ja paikassa monet ihmiset eivät puhu sinulle? Onko tilanne jatkunut pitkään? Onko paikalla monta ihmistä kun yrität puhua? Tapaatko ihmisiä kahden kesken vai vain joukossa? Puhuvatko ihmiset sinulle, jos olet kahden kesken?
Onko tapahtunut jotain, joka voisi vaikuttaa puhumattomuuteen? Mitä olet tehnyt, että itse jaksat tämän tilanteen?