Olet tässä:
 

Voinko hankkia kissan?

Minä asun huoneessa, joka on noin 30 neliön kokoinen. Onko tämä huone liian pieni, että hankkisin kissan ja se olisi täällä koko ajan?

Vastaus

Kyllä sinun kotisi on riittävän iso. Yksi kissa ei tarvitse paljon tilaa. Mutta kissa tarvitsee kuitenkin tekemistä. Huoneessa on hyvä olla kissalle esimerkiksi kiipeilypuu. Kissan vessa-astialle täytyy myös olla suojaisa paikka. Kissan pitää päästä vessaan aina, kun sillä on hätä.

Mieti kissan hankintaa tarkkaan. Kissa voi elää jopa 20 vuotta.