Olet tässä:
 

Väkivalta

En voi sietää minkäänlaista henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Lapsen kuritus on minustakin väärin. Henkistä väkivaltaa on esimerkiksi uhkailu: ei kiitos. Ja fyysistä taas juuri käsiksi käyminen, kuten lyöminen tai potkiminen. Ei ikinä. Onneksi en itse ole väkivaltainen. Mieluummin lähden pois siitä.

Vastaus

Sinulla on oikea asenne. Väkivalta on ehdottomasti aina väärin.