Hyvää kesää!

Verneri.netin toimitus jää kesälomalle. Verneri.net on lomalla koko heinäkuun. Toiminta jatkuu taas elokuussa.

Kesällä voit edelleen esimerkiksi

  • lähettää kysymyksiä Verkko-Kertulle
  • lähettää kysymyksiä seksuaalineuvojalle
  • lähettää kirjeenvaihtoilmoituksia.

Joudut odottamaan vastauksia elokuuhun asti.

Olethan huomannut, että Verneri.netillä on kesän ajan Minun lomani -valokuvakilpailu. Ota kuvia ja osallistu kilpailuun. Voit lukea tarkemmat ohjeet tästä linkistä (www.verneri.net/selko).

Verneri.net toivottaa kaikille oikein hyvää ja aurinkoista kesää!

Hyvää kesää!

Verneri.net toivottaa kaikille lukijoilleen hyvää kesää. Vernerin toimitus lomailee koko heinäkuun ajan. Heinäkuussa Vernerissä ei vastata kysymyksiin tai julkaista uusia kirjeenvaihtoilmoituksia. Verneriin kirjeenvaihtopalstalle lähtettyjä kirjeitä ei myöskään lähetetä heinäkuussa eteenpäin.

Voit kuitenkin lähettää koko kesän ajan kysymyksiä ja kirjeenvaihtoilmoituksia. Joudut vain odottamaan vastausta elokuun alkuun asti.

Muista Minun unelmakotini -kilpailu! Kesällä on mukavasti aikaa kirjoittaa, piirtää, maalata tai ottaa kuvia ja tehdä videoita. Kilapiluun voi lähettää töitä koko kesän ajan. Kilpailu päättyy elokuun lopussa. Lue tarkemmat ohjeet kilpailusta tästä linkistä (www.verneri.net/selko).

Oikein hyvää kesää! Muista tehdä kaikkea sellaista, mikä tekee sinut onnelliseksi.