Ninnu bloggaa
Kasseja myyjäisiin
Ompelin myyjäisiin kasseja. Lumiukkokangas on uutta. Sydänkankaan ostin tuttavalta. Kankaat pitää aina pestä ennen ompelua.
Työ Marie-keksillä
Olin äitien voimakuvissa. Teimme työn Marie-keksillä. Meillä oli Marie-keksi, jota kuljetimme kynällä paperissa. Piirsin kynällä oranssit ja punaiset kuviot sekä […]
Vauvan peitto
Teen peittoa vauvalle. Nämä villaneulossuikaleet olen tehnyt aiemmin. Nyt olen yhdistänyt ne ja virkannut 3 kerroksen reunan.
Joulutunnelmaa
Lumihiutaleita, korttien suunnittelua ja kukkasabluunaa. Töissä tehty heijastin, vastuuvanhempien juhlissa bongattu valokuusi. Piparien leipomista ja koristelua. Huomenna kierrätykseen kassi ja […]
Pipareiden leivontaa
Leivoin pipareita myyjäisiin, jotka ovat viikon päästä. Tähän tulee päälle vielä koristeet ja pikeerit. Koristelun vuoro on illalla. Olen tehnyt […]
Jouluhommia
Tein pahvista rasioita 4 senttimetrin taitoksilla. Leikkasin kankaat. Liimasin liimapuikolla kankaan nurjan puolen ja pahvin yhteen. Tein saman nauhoille. Lopuksi […]
Pipareita myyjäisiin
Teen näitä pipareita myyjäisiin. Löysin piparimuotit alennuksesta 5 eurolla. Piparitalojakin on tarkoitus tehdä. Näistä 3 menee lahjaksi. 2 menee töihin […]
Lahjapussukka
Tein tämän pussukan farkkutilkuista ja vetoketjusta. Leijonan leikkasin lasten vanhasta paidasta. Ennen ompelua liimasin siihen liimakankaan.