Olet tässä:
 

Työ Marie-keksillä

Olin äitien voimakuvissa. Teimme työn Marie-keksillä.

Meillä oli Marie-keksi, jota kuljetimme kynällä paperissa. Piirsin kynällä oranssit ja punaiset kuviot sekä puut ja muut pikkujutut. Tusseilla väritys.

Saman harjoituksen voi tehdä myös suklaapalalla.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihanat värit!
Kirjoittanut Ninnu
Neon tussit sain pojalta lahjaksi. Nyt olen siirtynyt välillä vesiväreihin. Teen lohikäärmettä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.