Runot - Muut
Unelmien siivin
Unelmointi, rukoilu – tärkeää elämässä. Miten muuten osaisi kulkea kohti omaa elämäntehtävää? Unelmat, liitävät linnut, suunnistusta kiinnostusten kartalla. Jalkojen alla […]
Enkelitähdet
Tähti, taivas, maa ja kuu. Varjoissa tähtien linnut lentää, enkeleitä ne nimeltään ovat. Tähdet ympärillä laulaa enkelten laulua. Kellot kilahtaa, […]
Tähtiportaat
Kosmoksen linnunrataa kiertäen tähtiportaat kohosivat kuuhun. Kuukansa asteli kuuhun Kirahvin jälkiä seuraten. Varjoissa vaeltaen. Tähtien varjoissa keihäitä yhteen lyöden. Khoi-kansa […]
Erilainen
Dumbolla on isot korvat, että se voi lentää. Rumasta ankanpoikasesta kasvaa upea valkea joutsen. Albatrossi on kömpelö maalla, mutta liitää […]