Olympialaisissa tapahtuu osa 1

Maanantaina mielenkiintoisia lajeja olivat pöytätennis ja soutu.

Tiiistaina mielenkintoinen laji oli purhjehdus, koska siinä lajissa oli mukana suomalaisia. Suvi Petäjä-Siren ja Tapio Nirkko osallistuivat kilpailuihin.

Pöytätenniksessä tehtiin olympiahistoriaa, kun ensimmäistä kertaa Suomella oli mukana edustaja nimeltään Benedek Oláh. Hän jopa voitti yhden ottelun, mutta toinen ottelu oli liikaa.

Ammunasta sen verran että trapissa Satu Mäkelä-Nummela harmittavasti karsiutui loppukilpailusta.

Mutta purhjehduksessa suomalaiset ovat hyvässä vauhdissa.

Ja muuta: Minä en ymmärrä sanaa kisaturisti urheilijoiden kohdalla, koska he ovat päässeet kisoihin kovan karsinnan kautta. Niin Suomessakin voitaisiin lopettaa kisaturistista puhuminen.

Perjantaina kirjoitan lisää.

Kommentit

Kirjoittanut JOEL
14.8.2016 klo 17:26
Olin tällaisessa tapahtumassa: RINNELYMPIAISET 10.8.2016.talin liikuntapuistossa.OLYMPIAISTEN KUNNIAKSI RINNEKODIN KIPPARI JÄRJESTÄÄ RINNELAISET. KISSAILEMME MM HEITTO-JUOKSU JA HYPPYLAIJESSA TAIN LIIKUNTAPUISTOSSA (TAKANURTSI)PUROTIE8.MYS TIETOVISAIULUA ON TIEDOSSA.PAKKAA MUKAAN REILUA URHEILUMIELTÄ JA SPORTTIKUTEET JA SAAVU PAIKKALLE. Voitin pokaalin saappaanheitossa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.