Daniil: Teneriffalla
Olen käynyt äidin kanssa Teneriffalla. Viimeksi vuonna 2025 marraskuussa.
Vuonna 2024 meidän hotellimme oli Playa Delas American Record Hotel. Siellä oli upea uima-allas.
Tällä kertaa kävimme Coral Compostela Beach Golf -hotellissa. Tässä hotellissa oli parempi netti.
En halunnut tällä kertaa uida.
Teimme itse oman ruokamme, koska käytössä oli oma keittiö. Haimme Mercadona supermarketista makkaraa ja muuta ruokaa. Ravintolassa kävimme kerran syömässä barbeque-illallisen.
Ihan ok lomareissu.
Kirjoittanut: Daniil