Olet tässä:
 

Daniil: Teneriffalla

Olen käynyt äidin kanssa Teneriffalla. Viimeksi vuonna 2025 marraskuussa.

Vuonna 2024 meidän hotellimme oli Playa Delas American Record Hotel. Siellä oli upea uima-allas.

Tällä kertaa kävimme Coral Compostela Beach Golf -hotellissa. Tässä hotellissa oli parempi netti.

En halunnut tällä kertaa uida.

Teimme itse oman ruokamme, koska käytössä oli oma keittiö. Haimme Mercadona supermarketista makkaraa ja muuta ruokaa. Ravintolassa kävimme kerran syömässä barbeque-illallisen.

Ihan ok lomareissu.

Kirjoittanut: Daniil

Kommentit
Kirjoittanut Marcus Kotiranta
Hei
Kirjoittanut Marcus Kotiranta
Hei
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Minäkin olen käynyt ulkomailla Tukholmassa, Uumajassa ja Tallinnassa.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.