Olet tässä:
 

Kerron blogissani tapahtumia tallilta

Hei.

Olen Eppu, 35-vuotias hevosharrastaja Helsingistä.

Kerron blogissani tapahtumia tallilta.

Laitan myös kuvia hevosista, joita harjaan ja joiden varusteita huollan. Laitan kuvia myös töistä, joita teen joskus tallilla.

Blogin hevoset ovat Kaapo, Neppis ja elämäni Edi.

Edi

Edi on 20-vuotias terapiahevonen, jolla aloitin ratsastuksen vuonna 2008. Edillä on rauhallinen luonne.

Iso hepan turpa ihan lähellä kameraa.

Kaapo

Kaapo on 9-vuotias, seurallinen ja kiltti.

Tummanruskea heppa katsoo korvat höröllä kameraan.

Neppis

Neppis on 8-vuotias ori.

Valkoharmaa heppa seisoo tallissa.

Kommentit
Kirjoittanut Mira
Tosi kiva juttu Eppu, että aloitit hevosblogin!
Kirjoittanut Ella
Mahtavaa, hyvä Eppu! :)
Kirjoittanut Miima
Hienoja kuvia, otatko kuvat itse?
Kirjoittanut Anski
Innolla odotan tarinoita heppojen arjesta
Kirjoittanut Leena
Hei Eppu. Kiva kun kirjoitat hevosharrastuksesta. Olisi kiva kuulla kuinka hoidat hevosia?
Kirjoittanut Jaana
Moi. Kuinka usein ratsastat viikossa? Ratsastako maastossa vai maneesissa?
Kirjoittanut LiisaJ
Hei, kiva, kun aloitit blogin. Onko nämä hevoset Tuomarinkylässä? Ehkä olen nähnyt ne, kun pyöräilen välillä siellä:) Hyvää kevättä
Kirjoittanut Hevostyttö
Minä kanssa harrastan ratsastusta oon harrastanut sitä jo ihan llapsesta taisin olla 7v. Kunnaloitin.
Kirjoittanut Jaana
Ratsastan harvoin. Enimmäkseen vietän aikaa hevosten parissa ja huollan varusteita.
Kirjoittanut Miima
Otan kuvia itse enimmäkseen
Kirjoittanut Hevonen
Hevoset ovat opeista koska niillä voi ratsasta?
Kirjoittanut Jaakko
Minäkin tykkään hevosista ja harrastan ratsastusta hevoset on kyllä tosi ihania
Kirjoittanut Jaakko
Minäkin tykkään hevosista ja harrastan ratsastusta. Hevoset on kyllä tosi ihania ja söpöjä.
Kirjoittanut Jaakko
Ja minä myös harrastan ratsastusta
Kirjoittanut Sonja
Hienoa Eppu! Ehdottomasti seuraan :)
Kirjoittanut Anu
Aivan ihana blogi Eppu ?
Kirjoittanut Sonja
Kiitoksia?
Kirjoittanut Eppu valkosen fani
Todella inspiroivaa sisältöä.
Kirjoittanut 
Sulla on tosi hyviä kuvia
Kirjoittanut Eppu
Kiitos kaikille kommenteista?
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.