Olet tässä:
 

Tallilla Pasi-päivä

Mulla oli tallilla Pasi-päivä.

Tein melkein kaiken itse: ruuat, harjauksen, suojien laiton ja muut.

Kuvissa Pasi nauttii ratsastuksen jälkeisestä pesusta.

Mies suihkuttaa hevosta.

 

Kommentit
Kirjoittanut Jaakko
Minkä luonteinen Pasi on ja miten korkea se on?
Kirjoittanut Eppu
Pasi on herttainen, seurallinen kaveri ihmiselle. Säkä on jotain reilut 170 cm.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.