Olet tässä:
 

Härmälässä

Tänän vuonna emme päässeet Härmälää pitemmälle, mutta sekin oli ihan mukava kokemus.

Teltta piti suojata sateelta.

Päätin hörpätä päiväkahvit.

Puolisokin näytti viihtyvän.

Istuimme iltaa toisen pariskunnan kanssa.

Kompassillekin oli käyttöä.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania kuvia! Taisi olla mukava retki?
Kirjoittanut Jake Keisala
Ihanaa, kauniita kuvia. Näyttää onnelliselta. Teillä taisi olla mukava retki.
Kirjoittanut Rami Pussinen
Meille telttailu on semmoinen rentoutumiskeino, mutta paljon on niitäkin, joille se on vain telttailua. Härmälässä käy paljon myös karavaanareita. Ensi kesänä matkaamme Yyteriin.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.