Harri: Cheek on Suomen kovin jätkä
Cheek on tehnyt paljon hittejä. Suurin on Liekeissä. Se on julkaistu vuonna 2008.
Cheekillä oli myös Profeetat-yhtye ja Herrasmiesliiga-niminen yhtye. Kerran hän on vetänyt keikan Finnairin lennolla.
Cheek on ollut mukana myös Vain elämää -sarjassa, joka on kuvattu Satulinnassa.
Hänellä on koira, joka on nimeltään Otus.
Cheekistä on tehty elokuva Veljeni vartija ja kirja Musta lammas.
Hänellä on oma viskimerkki ja konjakkimerkki Larsen.
Cheek omistaa Helsingissä Namu-nimisen yökerhon.
Cheek oli Linnanjuhlissa vuonna 2012. Silloin oli Sauli Niinistö pressana.
Cheek päätti uran Lahden mäkimonttuun vuonna 2018. Keikan nimi oli Valot sammuu.
Kirjoittaja: Harri