Olet tässä:
 

Hatut

Olin kaverin kanssa farkkupajassa ja ompelin vanhoista farkuistani hatun.

Nämä kaksi hattua ompelin kankaasta, jonka ostin Eurokankaasta.

Toinen, jossa on perhonen, menee lahjaksi.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Söpöt kesähatut! Olet tosi taitava.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.