Olet tässä:
 

Henna: Lukemisesta

Luen yleiskielen kirjoja, vaikka en osaa olla kehitysvammaisena ihmisenä muiden ihmisten kanssa.

Kirjan ääneen lukeminen on omalla kohdallani vahvuus.

Nyt luin Anu Vähätalon kirjan, joka on historiallinen rakkausromaani. Kirja sijoittuu 1820-luvun Ouluun.

Nainen lukee kirjaa.

Minun suosikkikirjailijat:

  • Karen Kingsbury
  • Nora Roberts

Eniten pidän Karen Kingsburysta. Hän kirjoittaa kristillisiä romaaneja.

Ensimmäinen Karen Kingsburyn kirjoista on Uskollinen sydän.

Kirjoittaja: Henna

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Lukeminen on mukavaa!
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Minulla on myös oma lukupäiväkirja, johon kirjoitan omia kirjoja. Minäkin tykkään lukemisesta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.