Halla ja minä

Nämä kuvat on otettu 2.3.2023.

Kuvissa on Halla.

Mies seisoo ponin kanssa lumisessa metsässä.

Mies halaa ponia.

Mies nojaa ponin selkään tallissa.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
3.3.2023 klo 13:54
Voi miten ihania kuvia! Rocon halaaminen tuntuu varmaan hyvältä.
Kirjoittanut Jaakko
10.3.2023 klo 19:57
Jenni: Niin tuntuu tai minkä tahansa hevosen. Tykkään myös suukotella niitä.
Kirjoittanut Jenni
10.3.2023 klo 20:05
Minäkin tykkään halailla ja suukotella heppoja.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.