Olet tässä:
 

Kesäjuhlat

Kesäkuun 5. päivä pidetään kesäjuhlat Vaasan Ristinummen Attendossa.

Juhlissa esiintyy myös bändi nimeltä Rakkauden pimeä puoli. Se esittää hyvää musaa.

Juhlat alkavat kello 13. Päivä on perjantai.

Juhliin on kutsuttu paljon vieraita.

Toivottavasti silloin on myös kaunis aurinkoinen sää!

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Hauskoja juhlia! Kerro sitten, millaista juhlissa oli.
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Meillä oli eilen hienot juhlat. Me pidettiin juhlat Attendon pihassa ja bändikin soitti. Lordi myös kävi.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.