Olet tässä:
 

Niko: Lomareissu New Yorkiin

New York on iso kaupunki, jossa on paljon ihmisiä kadulla. New Yorkissa on hyvä ravintola. New Yorkissa on isoja autoja.

Kävimme katsomassa Moulin Rouge musikaalin. Lisäksi kävimme katsomassa joulu show -musikaalia ja Michael Jacksonin musikaalia.

Lento New Yorkiin kesti 8 tuntia. New Yorkiin Laskeuduttiin JFK lentokentälle. Aikaero on 7 tuntia.

Kirjoittanut: Niko

Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.