Olet tässä:
 

Niko: Lomareissu New Yorkiin

New York on iso kaupunki, jossa on paljon ihmisiä kadulla. New Yorkissa on hyvä ravintola. New Yorkissa on isoja autoja.

Kävimme katsomassa Moulin Rouge musikaalin. Lisäksi kävimme katsomassa joulu show -musikaalia ja Michael Jacksonin musikaalia.

Lento New Yorkiin kesti 8 tuntia. New Yorkiin Laskeuduttiin JFK lentokentälle. Aikaero on 7 tuntia.

Kirjoittanut: Niko

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana reissu! Mikä reissussa oli parasta?
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Hevibändi Anthrax on kotoisin myös New Yorkista, hyvä bändi.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.