Olet tässä:
 

Apuraha Tukilinjasta

Anoin Tukilinja-lehdestä taideapurahaa tarvikkeisiin, maaleihin ja kankaisiin. Sain apurahan.

Lähetin lehteen maalaukseni ja jutun. Ne julkaistiin lehdessä.

Tässä on kuva lehden artikkelista.

Lehtiartikkeli, jossa kiitetään apurahasta.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Hienoa, että sait apurahan!
Kirjoittanut Ninnu
Juu se oli mukavaa. Apurahaa saa hakea 4 vuoden välein.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.