Olet tässä:
 

Hyvää joulua!

Kortissa on hymyilevä lumiukko ja lukee Hyvää joulua!

Tämä kortti on viime vuodelta. Tein sen sabluunalla, jossa oli lumiukko ja Hyvää joulua teksti.

Tykkään maalata sabluunoita myös kankaalle.

Tänä vuonna painoin saman lumiukon kankaalle. Kankaita on myös kiva katsella ja ommella.

Minulla ei ole kangasmaaleja kotona, mutta taidekoulussa on.

Viimeksi tehty kangaskassi pitää vielä silittää.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Hyvää joulua!
Kirjoittanut Ninnu
Kiitos! Iloista joulua.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.