Olet tässä:
 

Kakkupala

Suklaakakkua ja hilloa ja kermavaahtoa.

Neulos, kakkupala ja kuppi kahvia.

Tänään olen leikannut kangasta ja käynyt kaupassa. Lapsen kaveri oli kylässä.

Kommentit
Kirjoittanut Ninnu
Tänään myös herkkuja tuli syötyä. Ensin yhdistyksessä kanakeittoa, karjalanpiirakkaa ja munavoita. Sitten kahviaikaan Susu-suklaapatukkaa. Jäin vielä luennolle ja sitten maalaustaiteilua kuplamuovin, pesusienen ja elmukelmun kanssa. Päivällä oli myös myyjäiset, joista ostin kaulakorun.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.