Olet tässä:
 

Kankaan maalausta

Tässä erääseen projektiin tehdään kangasmaalausta.

Ensin tein luonnoksen liiduilla.

Sitten piirsin sen lyijykynällä suurempana kankaalle.

Maaleja tulee 1 lautaselle 5-6 eri väriä. Lisäilen eri värejä tarpeen mukaan.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihanat värit!
Kirjoittanut Ninnu
Mukava kun tykkäsit! Se menee huhtikuun näyttelyyn, kunhan valmistuu. Itse olen suunnitellut ja yhdistetty 3 tai 4 työstä. Kaikille tulee siivet ja koirahahmoja ovat.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.