Olet tässä:
 

Maalaamista

Teen tätä työtä koiramonologiin.

Hahmoja tulee tehdessä. Ja työn värimaailma on keltainen ja sininen. Sitten myös eri sinistä ja vihreää, että pääsen sekoittamaan värejä.

Nainen maalaa vihreitä, sinisiä ja keltaisia hahmoja kankaalle.

Illalla oli lapsen kaveri kylässä. Otimme teetä sekä jäätelöä.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Hienot värit! Mikä koiramonologi on?
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.