Metromatkalla
Tämä aamupäivä meni kotiaskareissa ja lisäkuppi kahvia.
Olin tehnyt perunaleivoksia eräästä suklaakakusta. Vien niitä työkaverille. Hän teki mulle keksejä.
Luin bussikuskista, joka sanoi, että ihmiset on koko ajan laitteilla.
Tee sinäkin välillä muuta, kuin ole kännykällä. Vaikka blogi kirjoitetaan kännykällä, niin metrossa olen välillä ilman kännykkää. Ja kun teen käsitöitä kotona. Joskus myös neulon metrossa.
