Taulu taiderahalla

Tässä on taulu, jonka tein, kun sain taidetarvikkeita ja kankaita taiderahalla.

Tämä on ensin piirretty ja maalattu osissa, kun oli samaan aikaan 3 työtä kesken.

Aina kun paletista oli loppumassa maalit, niin laitoin tähän.

Kommentit

Kirjoittanut Ninnu
1.1.2024 klo 20:16
Olen laittanut tuon seinälle. Nykyään saa sellaisia koukkuja, mitkä vaan painetaan seinään. Tänään tein ruokaa ja miehelle pizzaa. Ompelin myös ja nyt kahvia. Hyasintti kukoistaa ja suklaata herkuteltu myös.
Kirjoittanut Jenni
2.1.2024 klo 15:40
Upeat värit!
Kirjoittanut KAS!
12.1.2024 klo 00:33
Ninnu onkin todella hyvä värien kanssa!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.