Olet tässä:
 

Tilkkuompelu on kivaa

Vanha Muumi-tyynyliina saa uuden käyttötarkoituksen.

Ensin piti tehdä lokerikko. Mutta teenkin Lego-peiton ystävän lapselle.

Mulla on vaaleanpunaista Muumi-kangasta. Tasaan sen samankokoisiksi neliöiksi.

Tilkkuompelu on kivaa!

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania tilkkuja. Olet kyllä tosi taitava käsistäsi!
Kirjoittanut Ninnu
Kiitos! Kankaissa sävy ja kuvio on tärkeä. Ompelin ensin nuo Muumit ja sitten sain tuon Liilan kankaan ja aloitin tekemään sitä. Löysin kierrätyksestä tuon pinkin Muumi-kankaan. Pesin ensin sen.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.