Olet tässä:
 

Vesivärihommaa

Aamulla yksi vesivärityö tuli tehtyä valmiiksi.

Sitten etsin hiusten ajokoneeseen laturia. Löytyi lopulta.

Huilailua ja pyykkejä kaappiin.

Mietin mitä teen tänään. Taidan tehdä rahkaa. Eli kauppaan ja jospa käyn kirpputorilla.

Vesivärimaalauksessa sinisiin vaatteisiin pukeutunut koira.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Oi, miten ihana!
Kirjoittanut Matias Saarikoski
Hei
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.